Dostava in vračilo

Dostava

Naročeno blago se dostavlja na področju Republike Slovenije.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in kurirska služba GLS. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50,00 €. Strošek dostave ob nakupu je 5,00 €.
Strošek dostave je naveden na potrdilu naročila in računu. Pri nakupu nad 50,00 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Kupec ima možnost osebnega prevzema blaga na prevzemnem mestu trgovine Karantanija center, Savska loka 20, Kranj.

Dobavni rok

Izdelki, ki so na zalogi bodo dostavljeni v roku 3 do 5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.
Če naročenih izdelkov ne bo na zalogi in jih ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času bo uporabnik oz. kupec o tem obveščen, pri čemer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila. Uporabnik ima v tem primeru pravico odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe  je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti na svoje stroške v roku 14 dni od sporočila o odstopu od nakupa. Tudi če v roku 14ih dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Svoj zahtevek potrošnik poda na obrazcu za odstop od pogodbe, ki ga dobite na povezavi Obrazec za odstop od pogobe in ga pošlje na naslov: Martinjak, d.o.o., Kranj, Savska loka 20, 4000 Kranj ali elektronski naslov karantanija@martinjak.si.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino bo prodajalec povrnili najkasneje v 14ih dneh od prejetega sporočila o odstopu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je blago poslano nazaj ponudniku.

Napake blaga

V kolikor ima izdelek stvarne napake mora uporabnik v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Rok je 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku 2 let odkar je bilo blago izročeno kupcu.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom

Prosimo, da ob prevzemu takoj preverite ali so izdelki nepoškodovani.  V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek.

Garancija

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. V kolikor je za blago izdana garancija, je garancijska izjava priložena dobavljenemu izdelku.
Garancija je veljavna ob upoštevanju pogojev in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Datoteke